ေက်ာ္ထြဋ္ေဆြ ဂီတေလာကထဲကို ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ ဘယ္ႏွစ္ခုႏွစ္ ေလာက္မွာ ၀င္လာတာလဲ။
ကြၽန္ေတာ္ ဒီ Hip Hop ေလာကထဲကို ၂၀၀၄၊ ၂၀၀၅ ၾကားထဲေလာက္မွာ စေရာက္တာ။
အဲဒီမွာ ကြၽန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္နဲ AJL ဆိုၿပီး အဖြဲ႕တစ္ဖြဲ႕ စဖြဲ႕ျဖစ္တာ။
AJLရဲ႕ ကနဦးပိုင္း Movement ကိုေရႊ႕ေစတာက ေက်ာ္ထြဋ္ေဆြ ေၾကာင့္လား။
AJL မွာဆိုသမွ် သီခ်င္းအားလံုး ကြၽန္ေတာ္ပဲေရးခဲ့တယ္။ မွန္တယ္။ ဒါေပမယ့္ Movement အေနနဲ႔
ေျပာရရင္ေတာ့ အားလံုးအတူတူ လႈပ္ရွားရတာပါပဲ။
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အဲဒီသံုးေကာင္ေပါင္းမွ AJLျဖစ္တာကိုး။
Underground ေလာကမွာတုန္းက Repect တစ္ခုကိုရဖို႔နဲ႔ ပြဲတစ္ပြဲကို ဆိုႏိုင္ဖို႔ဘယ္လိုေတြ ႀကိဳးစားခဲ့ရသလဲ။
ကၽြန္ေတာ့္အသံကိုိ ပထမဥးီဆးုံ စက္ထဲဲ CD ေရာက္ေအာင္ ဖမး္ေပးတ့ ဲ ေက်းဇူးရွင္က ဦးျမတ္မင္း။ သူကသူ႔အိမ္မွာပဲ တီးေပး၊ သြင္းေပးတယ္။ အဲ့ဒါ အစပိုင္းေပါ့။ အဲဒီေခတ္တုန္းက ကၽြႏ္ေတာ္တုိ႔ Free Show တစ္ပြဲဆိုရင္ စီစဥ္ သူကို ၁၅၀၀၀ ေပးရတယ္။ တစ္ခါတေလ ၂၅၀၀၀ ေလာက္ထိေပးရတယ္။ အဲလိုနဲ႕ စခဲ့ရတယ္ေပါ့။ သိပ္ေတာ့ မခက္ခဲ့ပါဘူး။ တစ္ခုပဲခက္တာ။ အဲဒါက ပိုက္ဆံျပည့္ေအာင္စုတဲ့ အခ်ိန္ပဲ။ AJL မွာ ပင္တိုင္ Lyric ထုတ္လာတာဆုိေတာ့ Flow ေတြကို ခုထက္ထိ ဘယ္လုိ Create လုပ္ၿပီး ေရးသားျဖစ္ေနလဲ။ Lyrics အပိုင္းကေတာ ကၽြန္ေတာ္စာအုပ္ေတြဖတ္တယ္၊ အ ဲ ... စာဖတယ္ဆိုၿပီး အထင္မႀကးီ န။႔ဲ ဟာသစာအုပ္ေတြ ဖတ္ျဖစ္တာပိုမ်ားတယ္။ အဲဒါ ေၾကာင ့္ ကၽြန္ေတာ့္စာသားေတြက ေပါက္ကရေတြ ပါေနတာ။ က်န္တာကေတာ့ အျခား|Rapper တိုင္းနဲ႔ အတူ တူပါပဲ။ ႀကဳံေတြ႕၊ ျဖစ္ပ်က္ေနတာေတြကို ခ်ေရးျဖစ္တာမ်ားတယ္။ Flow ကေတာ့့ ကြၽန္ေတာ္ သိပ္ ဂရုမစိုက္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ဆုိခ်င္သလုိ ဆိုေနတာ။ ဆိုတတ္သလုိပဲ ဆိုေနတာ။ တကယ္ဆို ကြၽန္ေတာ္က ဘာမွတတ္တဲ့ေကာင္ မဟုတ္ဘူး။
Sound Producer အျဖစ္လဲ သိေနတာမို႔ ဘယ္တုန္းက ဘယ္လို သီခ်င္းတီးျဖစ္သြားတာလဲ။ Producer တစ္ေယာက္ရဲ႕ အခန္းက႑က သီခ်ငး္ တစ္ပုဒ္ကို ဘယ္လိုဘယ္ေလာက္အတိုင္းအတာအထိ လႊမ္းမိုးလို႔ရႏိုင္သလဲ။
ကြၽန္ေတာ္တီးသမွ်က Sample ေတြပဲ မ်ားတယ္။ Professional သံုးလို႔မရလို႔။ အဲ့ေလာက္ လည္း မကြၽမ္းဘူးေလ။ သူမ်ားေတြနဲ႔ယွဥ္ရင္ လြဲ ေနမွာစိုးလို႔ သိပ္မသံုးျဖစ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ သိသေလာက္ကေတာ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္မွာ Music Producer က အရမ္းအေရးပါတာေပါ့။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ Hip Hop သီခ်င္း နားေထာင္တဲ့ပရိသတ္က စာသားႀကီးပဲ ဒီတိုင္းနားေထာင္မွာမဟုတ္ဘူးေလ။ တီးလံုးနဲ႔ ေခါင္းပါ လိုက္ညိတ္ ၾကဦးမွာ။
Anti-Generation ဆိုတာေတြကို လက္ ခံလား။ ဘယ္လိုျမင္လဲ။
အဒါကေတာရွင္းပါတယ္ဗ်ာ။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔က အမွန္အတုိင္းေျပာရရင္ 1st န႔ဲ 2nd Generation ေတြရဲ႕ တပည့္ေတြပါ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔သီခ်င္းစလုပ္ၾကတဲ့အခ်ိန္ အပိုင္းအျခားဘယ္ေလာက္ပဲမကြာပါေစအံုး။ ဆရာနဲ႔ တပည့္ဆိုတာဘယ္ေတာ့မွ တန္းမတူဘူး။ Generation လဲဘယ္ေတာ့မွတူမွာမဟုတ္ဘူး။ ဥပမာ-G-Tone ဆုိ ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ထက္အသက္ငယ္တယ္။ ဒါေပမဲ့သူသီခ်င္းေတြ လုပ္တာၾကာၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာ ပိုမုိက္တယ္။ အဲ့ဲေ တာ ့ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ေရွ႕မွာ ဘယ္ေတာ့မွ Level မ႐ိုက္ဘူး။ အဲ့ဒါ Respect ပဲ။
KHS က Party Rap ေတြပဲ အဆိုမ်ားတယ္ေနာ္။ ဘာျဖစ္ လို႔လဲ။
ကၽြန္ေတာ္က Partyႀကိဳက္တယ္ေလ။ ေပ်ာ္တယ္။ အဲေတာ့ Party အေၾကာင္းေရးျဖစ္တာမ်ားတယ္။ အျခားအေၾကာင္းအရာေတြနဲ႔ သီခ်င္း ေတြလည္း အမ်ားႀကးီ ရွိပါတယ္။ အျပင္ မေရာက္လို႔ပါ။
VIP ထဲ ဘယ္လိုေရာက္လာၿပီးေတာ ့ ြၽသခု ွအေမ ရဲ႕ ေရြ႕လ်ား မႈကေကာ။
၂၀၀၇ ကုန္ခါနီးေလာက္မွာ VIP ပြဲ စဖြဲ႕ျဖစ္ၾကတယ္။ စစ ျခင္းကေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ကြၽန္ေတာ္ Sixty Five ကို ေရာက္ေန ၿပီ။ ကိုရသတို႔ ကိုလင္းပင္တို႔နဲ႔ သီခ်င္းေတြလုပ္ေနၿပီ။ AJL ရပ္သြားၿပီ လို႔လည္း ၾကားေရာ အဲ့ဒီေကာင္ေတြ ကြၽန္ေတာ့္ဆီ Phone ဆက္တာ။ 3rd Generation Family လုပ္ေနတယ္ေပါ့့။ ပါမလားေပါ။့ ကြၽန္ ေတာ္ လညး္ အားတက္သေရာေပါ့။ အဲ့ဒီမွာ MC သံုးေယာက္ရၿပီ။ ေနာက္ Sixty Five မွာ အစ္ကိုေတြက ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ Jouk Jack ႏွစ္ေယာက္တြဲအေခြ လုပ္ေပး ေနေတာ့။ Jouk Jack ကိုပါ ကြၽန္ေတာ္ ဆြဲထည့္လိုက္တယ္။ အဲ့ဒီေကာင္ ပါလာေတာ့ စုစုေပါင္း(၄)ေယာက္။ အဲ့ဒီမွာ အင္အား အရမ္းေတာင့္ သြားတာ။ အဲ့မွာစေတြ႕တာေပါ့။ အခုေတာ့ Rock Star ေပါ့။ အဲ့ဒီ Rock Star အဖြဲ႕အေခြက လံုး၀ၿပီးေနၿပီ။ အေခ်ာသတ္ဖို႔က်န္ေနေသးလို႔ ၾကာ ေနတာ။ VIP ကေန Rock Star ေျပာင္းသြားတဲ့အေပၚ ဘယ္လို Comments ေတြေပးမလဲ။ VIP ပဲျဖစ္ျဖစ္ Rock Star ပဲျဖစ္ ျဖစ္၊ နာမည္က အဓိကမက်ဘူး လို႔ေတာ့ ထင္တာပဲ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဘာေတြ လုပ္ ခဲ့လဲ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဘာေတြ ထပ္လုပ္ ျပမွာလဲ။ အဲဒါေတြကို ပရိသတ္က အဓိက ထားမွာပါ။ အခုဆို Rock Star မွာ Member အသစ္ "လႊမ္းပိုင္" လည္း ပါလာၿပီ။ အခုထြက္မယ့္ အေခြမွာလည္းပါမွာ အဲေတာ့ ပိုၿပီးမတူညီတဲံ ပံုစံေတြကို ခ်ျပႏုိင္လိမ့္မယ္လုိ႔ ယံုၾကည္ထားၾကတယ္။ နာမည္အေျပာင္း အလဲေပၚလိုက္ၿပီး ေျပာင္းလဲမယ့္ ပရိသတ္ ေတာ့ရတယ္။ အားမေပးခ်င္ေနပါ။ နာမည္ ပိုလွတဲ့ အဖြဲ႕ကို သြားအားေပးပါေစ။
ကိုယ့္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ သူမ်ား နာမည္နဲ႔ေပါက္ေနတယ္ၾကားတယ္။
ရပါတယ။္ ဘယ္ လိုနည္းနဲ႔ပဲ ေပါက္ေပါက္ ဘယ္လုိနည္းပဲလူႀကိဳက္မ်ား ပါေစ။ ကြၽန္ေတာ့္သီခ်င္းက ကြၽန္ေတာ့္ သီခ်င္းပဲေလ။ သီခ်င္းေပါက္ေလ ၀မ္းသာ ေလေပါ့။ နာမည္မွားတာေတာ့ မတတ္ ႏိုင္ဘူး။ အဲေကာင္ကလည္း ကြၽန္ေတာ့္ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းပဲ။ သူ႔သီခ်င္းေတြက ပိုေတာင္ေကာင္းေသးတယ္။ အဲဒီၾကားထဲ မွာညပ္သြားတာ။ ေအးေဆးပါ။ လာမွာ ေပါ့...။
ပရိသတ္ကို ေမတၱာလက္ေဆာင္ ေပးတဲ့ အေလ့အထဟာ ဳံွ တို႔ လက္ ထက္မွာ ပိုေခတ္စားလာတာဆိုရင္ လက္ ခံလား။
လက္ခံခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ မေသခ်ာလို႔ ။ ဟဲ ဟဲ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ေရွ႕ကအစ္ကိုေတြ လုပ္ သြားသလိုလိုက္လုပ္တာပဲ။ သူတို႔ၿပီးမွ ကြၽန္ ေတာ္တို႔။ အဲ. . ကြၽန္ေတာ္တို႔ၿပီးမွ ... ဟုတ္တယ္။ အရင္ကထက္ပိုလုပ္လာၾက တယ္။ ပရိသတ္ကို ေမတၱာလက္ေဆာင္ ရွိလာၾကမယ္။ အကုန္လံုးက ဒီနည္းကို လက္ခံလာၾကၿပီေလ။
ဒီလိုမ်ိဳးအေလ့အထေတြနဲ႔ စင္ ေပၚတက္ခ်င္လာတာ၊ ေနရာယူလိုလာတဲ့သူေတြကိုဘယ္လိုေျပာခ်င္လဲ။
ေကာင္းပါတယ္။ အရမ္းလည္း မိုက္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔တုန္းကလည္း အလဲ ပုိ အလကားေပးဖုိ ့အမ်ားႀကးီ ရငး္ ၾကရ တာပဲေလ။ ဘာပဲေျပာေျပာ တန္ပါတယ္။ ေအာက္သက္ေက်တာေပါ့။ ကိုယ့္ကို Foul ထုထားတဲ့ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ နားေထာင္ခဲ့ရတဲ့အခါ ဘယ္လို သံုးသပ္မိသလဲ။ ၾကားဖူး တယ။္ တစ္ပုဒ္နားေထာင္ ဖးူတယ။္ ဘယ္လုိသံုးသပ္မိလဲဆိုေတာ့ အင္း အားနာတယ္ဗ်။ ေၾသာ္ .. သူသိတဲ့ ဒီ မ ေကာင္းေၾကာင္း နည္းနည္းေလးကို သီခ်င္း တစ္ပုဒ္လံုးရေအာင္ ၀င္ေအာင္ မနည္းခ်ဲ႕ ၿပီး ေရးထားရပါလားဆိုၿပီးေတာ့။ သူသိ ထားတဲ့ ကြၽန္ေတာ္မေကာင္းေၾကာင္းက နည္းနည္းေလးကိုး။ တကယ္ဆို ကြၽန္ေတာ့္ ကို ေရးစရာအမ်ားႀကီးရွိတယ္။ သိခ်င္ရင္ Phone ဆက္လိုက္။
ေက်ာ္ထြဋ္ေဆြႀကိဳက္တဲ့ MCက ဘယ္သူလဲ။ ရန္ကုန္ထဲကေကာ။
ရန္ကုန္မွာလား။ အဲ့ဒါဆို ကြၽန္ ေတာ္ အႀကိဳက္ဆံုး MCႏွစ္ေယာက္ရွိ တယ္။ 'YATHA'နဲ႔ Bigg-Y ၊ ကိုရသရဲ ့Flow နဲ ့ စာသားက အရမး္ ခကတ္ ယ။္ တစခ္ ါ တေလလိုက္မမီဘူး။ အရမ္းလည္း အားက် တယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ဆီမွာသူ ့Influence ေတြ အမ်ားႀကီးပါတယ္။ Bigg-Y က်ေတာ Flow အဲ့ေလာက္ မျပဘူး။ သူက အတက္ အက် ကစား႐ံုေလာက္ပဲ။ အထာက်တယ္။Beat နဲ႔ အရမ္းလိုက္တဲ့ ြRhyme ေတြ ေကာင္းေကာင္းထုတ္တတ္တယ္။ 16 bar တစ္ပုိဒ္တည္းနဲ႔ သူေပးခ်င္တဲ့ message ကို ေကာင္းေကာင္းသိႏိုင္တယ္။ အရမ္းေလး စားဖို႔ေကာင္းတယ္။
Show ပြဲေပါင္း ဘယ္ႏွခုေလာက္ တက္ၿပီးခဲ့ၿပီလဲ။ ဒုတိယ စင္ေပၚတက္တိုင္း လန္ေနတဲ့ အေလ့အထေကာရွိေသးလား။ ကိုယ့္ဘ၀မွာ တကယ္အားအရဆံုး ွ့သတ ပြဲတစ္ပြဲေလာက္ ေျပာျပေပးပါလား။ ွ့
Show ပြဲေပါင္းေတာ့ ၂၀ ေက်ာ္ ၃၀ နီးေလာက္ရွိၿပီ။ စင္ေပၚေရာက္တုိင္း လည္း အခုထိ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ၊ ဟို ေလွ်ာက္လိုက္၊ ဒီေလွ်ာက္လိုက္ပဲ။ ever ေလွ်ာက္ေနတာ။ အားအရဆံုးကေတာ့ ဒီ 2009က ကိုရဲေလးBirthday Show ။ အဲ့ဒါေမွ်ာ္စင္ကြၽန္းမွာ လုပ္သြားတာ။Free Show ဆိုေတာ့ ပရိသတ္ကပံုမွန္ Hip Hop Show နဲ႔ မတူေတာ့ဘူး။ လူတန္းစား လူ အမ်ဳိးအစား အရမး္ စသုံ ာြးတယ။္ ကြၽန္ေတာ့္ သီခ်င္းကို တစ္ကြင္းလံုးအားေပးေတာ့ မွတ္ မွတ္ရရ အဲ့ဒီသီခ်င္းရဲ႕ ဒုတိယအပိုဒ္မွာ စာ သားေတာင္ မွားဆိုလို္က္ေသးတယ္။ ေတာ္ ေတာ္ၿဖံဳသြားတယ္။
ကိုယ့္ကိုယ္ကို မိန္းကေလး ပရိ သတ္အမ်ားဆုံးရိွတဲ့သူလို႔ သတ္မွတ္ ထားတဲ့သူေတြထဲမွာပါလား။
ဒီ႐ုပ္၊ ဒီရည္ ဒီအေျပာ မတတ္ပံုနဲ႔ ေတာ့ ဒီဘ၀မွာ ဒီလိုမမွန္းရဲပါဘူး။
ပရိသတ္ကိုေပးခ်င္တဲ့ သီခ်င္းထဲ က message နဲ႔ သူတို႔ရသြားတဲ့message လြဲသြားတာမ်ိဳးေတြ ခံခဲ့ရဖူးလား။
အငး္ ၊ ႀကဳံဖးူ တယ။္ ကယို က္ ပညာ ေပးခ်င္တာ။ အဓိပၸာယ္ေကာက္လြဲသြား ေတာ့ မိုက္႐ိုင္းတယ္ျဖစ္သြားေရာ။
ဒီ The Street Magazine အေပၚ ဘယ္လို သံုးသပ္မလဲ။
အရမး္ မိုက္ပါတယ။္ ဒါဟာ ျမန္မာျပည္က Rapper ေတြေရာ Hip Hop ပရိသတ္ေတြအတြက္ တကယ္လိုအပ္တဲ့ Magazine ပဲ။ ျမန္မာHip Hop Business မွာ ဒါသမိုင္းပဲ။
ပရိသတ္ကို ဒီမဂၢဇင္းကတစ္ဆင့္ ေျပာခ်င္တဲ့စကားက . . .
ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္ေနရာပဲေရာက္ ေရာက္ ကြၽန္ေတာ့္ကိုအားေပးတဲ့ ပရိ သတ္အတြက္ သီခ်င္းဆက္လုပ္သြားမယ္။ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ လက္ခုပ္တီးမယ့္လူ တစ္ေယာက္ပဲရွိပါေစ ကြၽန္ေတာ့္သီခ်င္း ဆက္လုပ္သြားမယ္။ ဒီ 2009 မွာပဲ ကြၽန္ ေတာ Single Album ထြက္ေအာင္ႀကိဳးစား ေနပါတယ္။ အေခြနာမည္ကေတာ့ ေလာ ေလာဆယ္ "မတူရင္ မတုနဲ ့" လို႔ ေပးထား တယ္။ အားေပးပါ။ၽRapper ေတြအားလံုး ကို NCE က ႀကိဳဆိုပါတယ္။ြ
Graffiti ကို စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ခဲ့တဲ့ႏွစ္။
ခ်ာတိတ္ဘ၀ထဲက အဲဒီ Graffiti ဆိုတာကို ႐ူးသြပ္ခဲ့တာပါ။ ေသခ်ာအာ႐ံုစိုက္ၿပီး အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့တာကေတာ့ (၁၀)တန္းၿပီးမွပါ။
Costume ေတြမွာ ဘာေတြနဲ႔ဆြဲလဲ။
ကြၽန္ေတာ္သံုးတဲ့ ပစၥည္းေတြကေတာ့ မ်ိဳးစံုပဲဗ်.. ဒါေပမယ့္ အဲဒါက ကြၽန္ေတာ့္ဆီမွာ အလုပ္လာအပ္တဲ့သူ အေပၚပဲ မူတည္ပါတယ္။ ဥပမာဗ်ာ..Rapper ေလးတစ္ေယာက္က ကြၽန္ေတာ့္ဆီမွာ ဖိနပ္လာအပ္တယ္ဆိုပါစို႔.. သူ႔ဖိနပ္ကAF.1 ဆို ကၽြန္ေတာ္သံုးတဲ့ ေဆးက တစ္မ်ဳိး။ Timberland Boot ၾကးီဆုိ တစ္္မ်ဳိး။အမ်ိဳးမ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ။Basically ကေတာ့ Permanent Marker ေတြပဲ သံုးပါတယ္ဗ်ာ။
Graffiti Art ကိုဘာေၾကာင့္ စိတ္၀င္စားတာလဲ။
ကြၽန္ေတာ္ ငယ္ငယ္္ တညး္က ပန္းခ်ီဆြဲတာ အရမး္ ၀ါသနာပါ သလို၊ Hip Hop ကိုလည္း အရမ္းႏွစ္သက္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Hip Hop ေခါငး္ စဥ္ေအာက္က Graffiti ဆိုတဲ့ အႏု ပညာက ုိ စိတ္ ၀င္ စားမိ သြားတာပါ။
ASH ရဲ႕လက္ရာေတြကို ဘယ္လိုမွာယူႏိုင္မလဲ။
09-5181407ကို ဆက္သြယ္လို႔ ရပါတယ္။ \n Aung3in@gmail.com This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ကေနလည္း ဆက္သြယ္လို႔ရပါတယ္။
ျပည္ပက ဘယ္သူေတြရဲ႕ လက္ရာေတြကို ႀကိဳက္လဲ။
ကြၽန္ေတာ္ ဂ်ာမနီက Loomit ကိုႀကိဳက္ပါတယ္။ Omen လည္း ႀကိဳက္ပါတယ္။ KWS နဲ ့ SODE ကေတာ့ အႀကိဳက္ဆံုးပါပဲ။
ဒီ Art ကိုမွ စိတ္၀င္စားတဲ့သူေတြကို ဘာေျပာခ်င္လဲ။
ကၽြန္ေတာ္တို ့ Graffiti Art ကုိ အျမင္မမွားဘဲနဲ ့ အႏု ပညာတစ္ခု အေနန ႔ဲ လက္ ခံ ေပးေစခ်င္ ပါတယ။္ ၿပီးေတာ့ ဒီ Art ကို စိတ္၀င္စားတဲ့သူေတြကို သိေစ ခ်င္တာေလးတစ္ခု ကကၽြန္ေတာ္တုိ ့ ဖန္တီးလုိက္တဲ့ Sketch တစ္ခုျဖစ္တယ္ဆိုတာပါပဲ။ ဥပမာဗ်ာ အစ္ကို႔ ဦးထုပ္မွာ ကြၽန္ေတာ္က "Phyo" လို႔ဆြဲေပးလိုက္တယ္ထားပါေတာ့။ အဲ..အစ္ကို႔ ေဘာ္ ဒါ တစ္ေယာက္က အစ္ကုိ ့ဦးထုပ္ဒီီ ဇိုင္း ေလးကု ိ ႀကိဳက္လွခ်ည္ရဲ႕ဆိုၿပီး လိုက္ရွာ၀ယ္မယ္ေပါ့ဗ်ာ။ သႀူကဳိက္တဲ့ ဆုိင္မွာႀူကဳိက္သလုိ လုိက္ရွာ၀ယ္ပါေစ ။ အစ္ကို႔ဦးထုပ္နဲ႔တစ္ထပ္တည္းတူတဲ့ ဦးထုပ္မ်ိဳး ဘယ္မွာမွ ရွာမေတြ႕ႏုိင္ပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ "အဲဒီ P.h.y.o" ဆိုတFont, Design, နဲ႔ Styleက တစ္မ်ိဳးတည္းပဲ ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးထားလို႔ပါ"
ေနာက္ဆံုးတစ္ခုကေတာ့ ရည္ရြယ္ခ်က္။
ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့DIEC GAME ဆိုတဲ့ Crew ေလးတစ္ခုအေနနဲ႔ ပရိသတ္ လက္ခုပ္သံရွာေဖြေနဆဲအခ်ိန္မွာ ASH ရဲ႕Graffiti Skill က Element တစ္ ခုအေနန႔ဲ ွSupporting ျဖစ္ ေစ ခ်င္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ဖန္ တီးေပးလုိက္တဲ့ Art ေၾကာင ့္ အလုပ္အပ္တဲ့ သူကုိ စိတ္ေက်နပ္မႈ အျပည့္အ၀ ရေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။
credit to the street music magazine
Comments
Post a Comment
ဝေဖန်မှုတွေကို ကြိုဆိုလျက်ပါ...