Chan Aye Win Iz The Hip Hop


vol1_no3_caw_big

တစ္ခ်ိန္တုန္းက ကိုယ့္ရဲ႕မုန္႔ဖိုးေလး စုၿပီးေတာ့ ကိုေက်ာ္ေဇယ်ဆီမွာ သီခ်င္းတီးေပးဖို႔ သြားအပ္ တယ္။ ကိုေက်ာ္ေဇယ်တီးေနတာ ၾကည့္ရင္း ဘတ္ သီး လင္း သြားၿပီး အခုႏုိင္ငံေက်ာ္ Hip-Hop Sound Producer ျဖစ္ေနတာကေတာ့ ခ်မ္းေအးဝင္း ပါပဲ။ သူက အၿမဲတေစ ႐ိုး႐ိုးေအးေအး ေနတတ္သူ တစ္ေယာက္ပါ။ တျခားသူ ေတြလို သူက အိမ္ေထာင္ သည္ပါလုိ႔ မေျပာရဲတဲ့ထဲမွာ သူမပါ ဘူး။ သူက သူ႕ရဲ႕မိသားစုေလးကို အရမ္းခ်စ္သလို Hip-Hop ကိုလည္း အရမ္းခ်စ္ပါတယ္။I ce Ice Baby သီခ်င္းကို ႀကိဳက္ၿပီး Rap သီခ်င္းတြ ဖန္တီးလာ တယ္။ ေနာက္ပိုင္း Free Style ဆုေတြ ရလာ တယ္။ ၿပီးေတာ့ MC ျဖစ္လာတယ္။ King Of Beatz ျဖစ္လာတယ္။ ခုဆိုရင္ ပရိသတ္က ေတာ္ေတာ္ သိေနၿပီ။ ေနာင္ဆိုရင္ ေတာ့ သူ႕ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈဟာ Respect အျပည့္နဲ႔ ေရွ႕ကိုတက္ဖို႔လုိ႔ ဦးတည္လာ ေနပါၿပီ။


သံုးေယာက္ေပါင္းေလာင္းေက်ာ္ Album က ဘယ္လိုလဲ။
သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ ႀကိဳက္ၾကတဲ့ပံုမ်ိဳး ေပၚပါ တယ္။

အဲဒီထဲမွာ ကိုယ့္ရဲ႕ Favourite Track က . .။
အဲဒီထဲမွာ ႀကိဳက္တာေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပဲ။ ကိုယ့္သီခ်င္းကိုယ္ ေျပာလိုက္ရင္လည္း တစ္ကိုယ္ ေကာင္းဆန္ရာ က်သြားမယ္။ သူမ်ားကို ကုိယ့္အျမင္ နဲ႔ ေျပာမယ္ ဆိုရင္ ရသရဲ႕ '' ဟဲဗီးေဂၚတယ္'' ကို ကြၽန္ေတာ္ ႀကိဳက္တယ္။ ကိုယ့္အေနနဲ႔ ေဝဖန္ရမယ္ ဆိုရင္'' ပရိသတ္ '' သီခ်င္းကို ကြၽန္ေတာ္ ႀကိဳက္တယ္။

''Photo Stand'' သီခ်င္းရဲ႕ ရာဇဝင္က ဘယ္ကေန ဘယ္လိုဆင္းသက္ လာတာလဲ။
''Photo Stand'' သီခ်င္းက ၾကာၿပီ။ Fire Cracker စၿပီးလုပ္ျဖစ္ခါစေပါ့။ ၂ဝဝ၃ ေလာက္ကတည္းကပဲ။ ဘိုေလးနဲ႔ ရသတုိ႔နဲ႔စၿပီး အဆက္အသြယ္ ရသြားကတည္းကပဲ။ သူတို႔ အိမ္လာလည္တုန္း ဘိုေလးနဲ႔ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ လုပ္ခ်င္တယ္။ Solo အတြက္ပဲ လုပ္မယ္ဆိုၿပီးေတာ့ အဲဒီကတည္းက စၿပီးလုပ္ျဖစ္လုိက္တာ။ ပံုစံကလည္း ကြၽန္ေတာ္က ေရွးေဟာင္းပုံစံေလးတစ္ပုဒ္ လုပ္ခ်င္တယ္ေပါ့။ ဘုိေလးနဲ႔ တိုင္ပင္ၿပီးေတာ့ Music ေလး ျပန္တီး ထားတာ ရွိတယ္။ အဲဒီအေပၚမွာ ဘိုေလးတစ္ခ်က္ေလာက္ ေရးေပးပါ။ အၾကမ္းေလးပဲေပါ့။ သူကလည္းေရးေပးတယ္။ Chorus ေလးက ေတာ္ေတာ္မိုက္သြားတယ္။ ၿပီးေတာ့ Old Skool ပံုစံ၊ ေရွးေခတ္ပံုစံေလးျဖစ္ေအာင္ ႏွစ္ေယာက္ ေပါင္းၿပီး ျပင္ဆင္လိုက္ၾကေတာ့ သီခ်င္းေလးက ေတာ္ေတာ္႐ုပ္ထြက္သြားတာေပါ့။ ၿပီးေတာ့ Rapping ေတြ ဘာေတြ ထပ္ထည့္ၿပီးေတာ့ အဲဒီတုန္းက သီခ်င္းက ၿပီးသြားခဲ့တာ။ တစ္ကိုယ္ေတာ္ေခြမွာ ထည့္မလိုနဲ႔ သီခ်င္း ေလး ကို ႀကိဳက္တာလည္းပါတယ္။ ဥထားရင္း၊ ဥထားရင္းနဲ႔ ခုက်မွပဲ ထည့္ျဖစ္ခဲ့တာေပါ့။ သီခ်င္းေရးလုိက္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ကလည္း အဲဒီတုန္းက ကိုယ္က လူပ်ိဳဘဝ၊ ကေလးပဲရွိေသးေတာ့ အရမ္းကို အခ်စ္အေၾကာင္း ဦးစားေပးခ်င္ေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ ေကာင္မေလး ကိုလည္း ဖားခ်င္တာလည္းပါတယ္။ ဟား . ဟား . ဟား အဲဒီေတာ့ ဒီသီခ်င္းေလးလုပ္ၿပီး သူ႔ကိုလက္ေဆာင္ေပးခဲ့ဖူးတယ္။ အဲဒီတုန္းကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာ ပရိသတ္ပဲေပါ့။ ကိုယ့္ရဲ႕အခန္းထဲမွာ ေထာင္ထားတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ ေကာင္မေလးဓာတ္ပံုအေၾကာင္းေလးေတြးၿပီး ေရးခဲ့တာေပါ့။

Single Album က ဘယ္အေျခအေန ထိေရာက္ေနၿပီလဲ။
Single Album က လုပ္ေနတာၾကာၿပီ။ ၂ဝဝ၉-ထဲမွာ ထြက္ဖုိ႔ျပင္ဆင္ထားတယ္။ သီခ်င္းေတြလည္း (၇ဝ) ရာခိုင္ႏႈန္း ေလာက္ေတာ့ ၿပီးေနပါၿပီ။ ၂ဝဝ၉-ထဲမွာေတာ့ ထြက္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနတုန္းပဲ။

အျပင္ကလာတဲ့ အပ္ထည္ေတြကိုေရာ လက္ခံတီးေပးျဖစ္ေသးလား။
သိပ္မတီးေပးရေတာ့ဘူးဗ်။ ေခတ္ႀကီးေျပာင္းလဲသြားတာ။ အရင္တုန္းကလို သီခ်င္းေတြ သိပ္မလုပ္ျဖစ္ၾကေတာ့ဘူး။ လူငယ္ေတြကလည္း ကြၽန္ေတာ္တုိ႔တုန္းကထက္စာရင္ ပါရမီပိုလာၾကတဲ့ လူငယ္ေတြမ်ားတယ္။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ တီးခတ္ႏိုင္ လာတဲ့သူေတြမ်ားတယ္။ အဲဒါလည္း ကြၽန္ေတာ္ႀကိဳက္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက Solo အေနနဲ႔ေရာ၊ Fire Cracker အေနနဲ႔ေရာ လက္ရွိလႈပ္ရွားေနတဲ့ အေခြေလးအတြက္ သီခ်င္းေရးဖို႔ တီးဖို႔ ဦးစားေပးလုိက္ေတာ့ အျပင္ကို သူငယ္ခ်င္း အခ်င္းခ်င္းကလြဲရင္ေပါ့ ရင္းႏွီးရာရင္းႏွီးေၾကာင္းေတြ သိပ္မတီးေပးျဖစ္ေတာ့ဘူး။ သိပ္အားမစုိက္မိျဖစ္မွာ စိုးလို႔။

ခ်မ္းေအးဝင္းအေနနဲ႔ အတီးသမား တစ္ေယာက္ရဲ႕ Life နဲ႔ MC သမားရဲ႕ Lief ဘယ္ဟာကို ပို Feel လာလဲ။
ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ MC သမားေတြရဲ႕ Life ကို ပိုၿပီး ေလွ်ာက္ခ်င္တယ္။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ျပန္သံုးသပ္လုိက္မိရင္ ပါရမီပိုပါလာတာကေတာ့ အတီးဘက္ကို အလုပ္ ပိုလုပ္ျဖစ္လာတယ္လို႔ပဲ ေျပာရမွာပဲ။ အရင္တုန္းက ေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့လမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ အတီးပိုင္းန႔ဲ ရပ္တည္လာတာ မ်ားတယ္။ အခုေတာ့ တစ္ကိုယ္ေတာ္ ေခြလည္း ထြက္ေအာင္လုပ္ေနတယ္။ အျခားေခြ အစီအစဥ္ေလးေတြ ရွိတယ္ဆုိေတာ့ လက္ရွိဆက္သြားရမွာေတာ့ MC တစ္ေယာက္ရဲ႕ Life ကိုေတာ့ ဆက္သြားဖုိ႔ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိတယ္။

အရင္တုန္းက Free Styler ဘဝကို ျပန္သတိရေသးလား။အဲဒီတုန္းက ဘယ္လိုျဖစ္ရမယ္ဆိုၿပီး ႀကိဳေတြးမိျဖစ္ခဲ့လား။
ႀကိဳၿပီးေတြးထားတာမ်ိဳးေတာ့ မရွိပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတာ့ ရွိတယ္။ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ ေနရာတစ္ေနရာေတာ့ ရခ်င္တယ္။ ဒါေပမဲ့ အရင္တုန္း က Free Styler ဘဝေတြကို ျပန္ၿပီးေတာ့ သတိရပါတယ္။ အရင္တုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အတူေလွ်ာက္သြား၊ ေလွ်ာက္စား၊ ေပ်ာ္ခဲ့၊ ပါးခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္ေတြကို သတိရပါတယ္။

အဲဒီတုန္းက Free Styler ေတြကို ဘယ္လို Learn လုပ္ခဲ့လဲ။
ကြၽန္ေတာ္တို႔တုန္းက သိပ္ၿပီးေတာ့ ေထြေထြထူးထူးႀကီး သိပ္ၿပီးေတာ့ မလုပ္ျဖစ္ခဲ့လိုက္မိဘူး။ အခုေခတ္ လူငယ္ေတြ ထက္ စာရင္ေပါ့။ အဲဒီတုန္းကလည္း ဒီမွာအဲဒီေလာက္ ေခတ္မစားေသးဘူးေပါ့။ သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာလည္း လက္ခ်ိဳးေရလိုက္လုိ႔ Rapper အေၾကာင္း၊ Hip-Hop အေၾကာင္းသိတဲ့လူဆိုတာ လက္ငါးေခ်ာင္း မျပည့္ဘူး။ အဲဒီတုန္းက ဒီဘက္က ေဘာ္ဒါေတြနဲ႔ လည္း မသိေသးေတာ့ Free Style ေတြ ေလ့က်င့္ရ ေကာင္းမွန္း လည္းမသိဘူး။ ကိုယ္ကဒီ Music ကို ႀကိဳၿပီး ႀကိဳက္ထားတယ္ ဆိုေတာ့ နည္းနည္းေတာ့ ကိုယ့္ေခါင္းထဲ မွာ ဇ ေလးေတာ့ နည္းနည္းရွိတာေပါ့။ တကူးတကႀကီး ေလ့က်င့္တာ မဟုတ္ေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ႀကံဳလာရင္ ဟုတ္ဟုတ္၊ မဟုတ္ဟုတ္ ေလွ်ာက္ဆိုပစ္လိုက္တာပဲ။ စည္းစနစ္သိပ္အက်ႀကီးေတာ့ မရွိဘူး။

Fire Cracker က ဘာေတြစုလုပ္ေနၿပီး၊ ဘာေတြျဖစ္ေနလဲ။
Fire Cracker ကလည္း လုပ္လာတာ ..အင္း ...။ လုပ္မလာတာလုိ႔လည္း ေျပာရမွာေပါ့။ လုပ္မလာတာလည္း ေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီဆုိေတာ့ ေသခ်ာျပန္လုပ္မယ္ဆိုၿပီးေတာ့ အကုန္လံုးတုိင္ပင္ၿပီး ဆက္ၿပီးလုပ္ဖုိ႔ စီစဥ္ထားပါတယ္။ အဲဒါေတာ့ ေသခ်ာတိက်တဲ့တစ္ေန႔က်ရင္ အားလံုးကို ေျပာျပပါမယ္။

Underground က Rapper ေတြကို ဘယ္လိုျမင္လဲ။
Underground Rapper ေတြ မုိက္တယ္။ တစ္ေယာက္ကို အရည္အခ်င္း တစ္မ်ိဳးစီပဲ။ ဘယ္သူ ဘယ္ဝါ ပိုမိုက္တာထက္စာရင္ အားလံုးကို အားရတယ္လုိ႔ ေျပာရမယ္။ အေခြေတြအကုန္လံုးကို နားေထာင္ရတာ။

ခ်မ္းေအးဝင္းရဲ႕ မေဟသီနဲ႔ေရာ Duet ဆိုဖုိ႔ မရွိဘူးလား။
ရွိတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္အေခြထဲမွာ သူနဲ႔ဆိုဖုိ႔ အပုဒ္ေလးေတြလည္းပါတယ္။

သားေလးကေရာ Hip-Hop ပိုး ဝင္လာၿပီလား။
ဒီေကာင္က အခုအိမ္မွာ သီခ်င္းေတြ ဖြင့္ရင္ေတာ့ လုိက္ဆုိေနတာပဲ။ ရသသီခ်င္းေတြကို ေရွ႕ကတိုင္ေပးလုိက္တာနဲ႔ ေနာက္က အကုန္ရေနတယ္။ အဲဒီေတာ့ သူ ပိုးပါလာတယ္လို႔ေတာ့ ထင္တာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္နဲ႔ နီးစပ္လို႔ပါရင္ပါမွာေပါ့။ သူ တကယ္လုိ႔ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိခဲ့ရင္ေတာ့ အရမ္းဝမ္းသာတယ္။ ကိုယ္လည္း အမ်ားႀကီး ပံ့ပိုးေပးႏုိင္တယ္။ အခုေတာင္ သူနဲ႔ တစ္ပုဒ္လုပ္ထားတာရွိတယ္။ သူ႔အသံေတြကို Studio သြားရင္ အသံသြင္းခိုင္းထားတယ္။ သူ႔အသံေတြကို ျဖတ္ၿပီးေတာ့ Sampling ျပန္လုပ္ၿပီးေတာ့ အသံျပန္လုပ္ထားတာ။ သူက Chours ဆိုသလိုေတာင္ျဖစ္ေနတယ္။

ခ်မ္းေအးဝင္းတုိ႔ ကိုယ္တိုင္ Hip-Hop ကို Promotion လုပ္ခဲ့တာနဲ႔ ခုလူငယ္ေတြ Promotion လုပ္ၾကတာ ျခားနားလား။ ဘယ္လိုကြာျခားၾကလဲ။
သိပ္ေတာ့မတူဘူး။ ခုေနာက္ပိုင္း Promotion ေတြလည္း အမ်ားႀကီး ပိုလုပ္ခြင့္ရလာတယ္။ ေနာက္ပိုၿပီးအျမင္လည္း က်ယ္လာတာေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္တို႔တုန္းက အဲဒီေလာက္ အျမင္မက်ယ္ဘူးေလ။ Hip-Hop ဆုိတဲ့ ေဘာင္ေလးက အဲဒီတုန္းက အရမ္းက်ဥ္းေသးတယ္။ Promotion လုပ္ဖို႔လည္း အရမ္းခက္ခဲတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုလည္း အရမ္းႀကီး Promotion မလုပ္ျဖစ္ခဲ့ဘူး။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို အိမ္ထဲမွာပဲထုိင္ၿပီး ဖန္တီးၿပီးေတာ့ Music ဘက္ကိုပဲ ဂ႐ုစိုက္ေနမိတာ မ်ားတယ္။ သီခ်င္းေတြ လုပ္ၿပီးေတာ့ ခ်ျပဖုိ႔ကို သိပ္မလုပ္ျဖစ္ခဲ့ဘူး။ ဒါေပမဲ့ အေပ်ာ္သေဘာနဲ႔ပဲ သီခ်င္းေတြကို ေဝတယ္။ ေက်ာင္းေတြမွာ ေဝတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခုေနာက္ပိုင္း လူငယ္ေတြလုပ္တဲ့ Promotion ေတြက အႀကီးႀကီးေတြပဲ။ မိုက္လည္း မုိက္ပါတယ္။

Old Skool Beat ေတြေပၚမွာ ဓာတ္က်ေနဆဲပဲလား။ ဘယ္လိုဟာေတြ တီးျဖစ္ေနလဲ။
အကုန္တီးျဖစ္တယ္။ Music နဲ႔ ပတ္သတ္ရင္ လက္လွမ္းမီသေလာက္ အကုန္ေလ့လာတယ္။ လက္လွမ္းမီွသေလာက္ တီးႏုိင္ ေအာင္ေလ့က်င့္တယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္ေတြ႕ေနတာကေတာ့ West Coast Beat ေလးေတြ၊ Old Skool Beat ေလးေတြေပါ့။ ကိုယ္နဲ႔ပတ္သက္ရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြ မ်ားေသာအားျဖင့္ လာတီးတာမ်ားရင္ေတာ့ Down South တီးေပးတာမ်ားတယ္။

ခ်မ္းေအးဝင္းရဲ႕ Flow ဆုိၿပီး ျဖစ္လာဖုိ႔အတြက္ ကိုယ့္ကို ဘယ္သူေတြက Influence မ်ားခဲ့လဲ။
Flow ေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပဲ။ အရင္တုန္းက တကယ္ႀကိဳက္တာကေတာ့ Snoop ကို ႀကိဳက္တယ္။ Snoop ရဲ႕ Flow နဲ႔ အရင္တုန္းက အေခြၾကမ္းေတြမွာ ေလွ်ာက္ၿပီးေတာ့၊ တခ်ိဳ႕Flow ေတြသီဆိုထားတယ္။ ဒါေပမဲ့ တကယ္သီခ်င္းခ်ေရးလုိက္တဲ့ အခ်ိန္မွာက်ေတာ့ ဘယ္သူ႔ရဲ႕ Flow ဆိုၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မခန္႔မွန္းမိေတာ့ဘူး။ ကိုယ့္နားထဲမွာ Influence ျဖစ္ေနတာေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပဲ။ Flow အမ်ိဳးမ်ိဳးလည္းဆုိၾကည့္ခဲ့ဖူးတယ္။ ကိုယ္နဲ႔ ဘယ္ဟာလုိက္မလဲ။ ခုထိလည္း သံုးသပ္ၾကည့္ေနတုန္းပဲ။ Flow ေတြက ကာလနဲ႔အမွ် အမ်ိဳးမ်ိဳးသံုးတတ္ၿပီးေတာ့ ေျပာင္းလဲေနဦးမွာပဲ။ အသစ္အဆန္းကို ဆိုႏိုင္လာရင္လည္း အသစ္ေျပာင္းေျပာင္းၿပီး ဆုိသြားဦးမွာပဲ။

အားသာခ်က္နဲ႕အားနည္းခ်က္ေတြ Hip Hop မွာရိွလား။
Hip-Hop ရဲ႕ အားသာခ်က္ကေတာ့ေျပာခ်င္တဲ့ Massage တစ္ခုကို ထိထိမိမိေျပာႏုိင္တယ္။ ျပည့္ျပည့္စံုစံုထည့္ၿပီး ေတာ့ ေျပာႏုိင္တယ္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္က Hip Hop ရဲ႕ အဓိက Beat ပဲေပါ့။ Beat တစ္ခုအေနနဲ႕ ဆြဲေဆာင္လုိက္ႏုိင္တယ္။ အဲဒီ Beat ေပၚမွာ ကိုယ့္ရဲ႕ စာသားေတြကို ျပည့္ျပည့္ဝဝ အသံုးခ်ႏိုင္တာ Hip Hop ရဲ႕ အားသာခ်က္ပဲ။ Hip-Hop ကို အမ်ားအျမင္မွာ ဖန္တီးရတာလြယ္တယ္လို႔ ျမင္တာေပါ့။ ကေလးကအစ လုပ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ Hip Hop ကိုဆိုမယ္။ ျပက္လံုးေတြထဲမွာေတာင္ Rapping ေရာေရာေယာင္ေယာင္နဲ႔ စြဲစြဲၿပီး ကပ္ေနၾကတယ္။ ေနာက္ေျပာင္စရာႀကီးတစ္ခု ျဖစ္ေနတာေပါ့။ ကြၽန္ေတာ့္ အျမင္မွာေတာ့ Hip Hop မွာ အားနည္းခ်က္ လံုးဝမရွိဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္။

စတူဒီယိုက Mic Skill နဲ႔ On Stange က Mic Skill ကြာျခားပံုကို ေျပာျပေပးပါလား။
စတူဒီယိုထဲမွာကလည္း အေခြထဲမွာ အေသအခ်ာပါဖို႔က် ကုိယ့္Flow ကို ဘယ္ေနရာမွာ ဘယ္လို Flow အတတ္အက်နဲ႔ ဘယ္လိုအေျပာင္းအလဲ ဆိုမလဲဆိုတာေတြကို ထြက္ထားၿပီးသား။ Show မွာက်ေတာ့ Show Mood ဒီ Mic ေပၚမွာ ကိုယ့္ရဲ႕အသံ ဘယ္ေလာက္ထိ ထားႏိုင္မလဲ။ ကိုယ့္ရဲ႕ အေတြ႕အႀကံဳေပၚမွာပဲ ဆုိင္သြားတယ္။ ႀကံဖန္ၿပီး ျပင္ဆင္ထားလို႔လည္း မရဘူး။ Show မွာျဖစ္လာတဲ့ ေအာက္က ပရိသတ္ရဲ႕ အေျခအေနနဲ႔ တစ္သားတည္း က်ေအာင္ ဆိုျပႏိုင္ဖုိ႔ ကုိယ့္ရဲ႕ လက္ရွိ ႀကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ စက္ရဲ႕အေနအထား။ Mic ေကာင္းတာ ရွိမယ္။ မေကာင္းတာ ရွိမယ္။ ပရိသတ္ကို ဆြဲေခၚႏုိင္ဖုိ႔၊ ဘယ္ေနရာမွာ ျပန္ၿငိမ္ဖို႔က်ေတာ့ အေတြ႕အႀကံဳေပၚမွာပဲ မူတည္ သြားတယ္။ စတူဒီယိုထဲမွာက်ေတာ့ စိတ္တုိင္းက် ျပင္ဆင္လုိ႔ရတယ္။ မႀကိဳက္ရင္လည္း ႀကိဳက္သေလာက္ ျပန္ဆိုလို႔ ရတယ္။ Skill ကေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးပဲ။ ႏွစ္ခုစလံုးမွာအားေကာင္းေအာင္ ျပင္ဆင္ထား ဖို႔ အေရးႀကီးတယ္။

Idea ေတြ လိုခ်င္လို႔လာတဲ့ လူငယ္ေတြကို ဘယ္လုိ Guide လုပ္ေပးလုိက္လဲ။ သူတို႔ရဲ႕ ခံယူမႈကေရာ . . .။
တကယ္ Idea လိုခ်င္လို႔လာခဲ့တဲ့လူဆို တကယ္ Idea ေပးတယ္။ တကယ္ ေသခ်ာလမ္းေၾကာင္းေပးရတယ္။ Idea ေပးတာ လက္မခံတဲ့လူက်ရင္ေတာ့ ဘာမွ်မေျပာပါဘူး။ ေအးေဆးပါပဲ။

ပရိသတ္အတြက္စကားလက္ေဆာင္ပါးေပးပါဦး။
ဒီမဂၢဇင္းကို ႀကိဳက္လို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေလ့လာစူးစမ္းၿပီးေတာ့ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဖတ္တဲ့ စာဖတ္ပရိသတ္အားလံုးကို ေလးစားပါတယ္။ Hip-Hop ဝုိင္းေတာ္သားေတြအကုန္လံုးက ဒီ Hip-Hop ေလာကႀကီး တစ္ခုလံုးအတြက္ ကိုယ္တတ္ႏုိင္တဲ့ က႑ကေန အမ်ိဳးမ်ိဳးႀကိဳးစားၿပီး တင္ဆက္ေနၾကပါတယ္လုိ႔။ အားလံုးကို လက္ခံအားေပးပါလို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

Credit To The Street Music Magazine

Comments